Notebook s dotykovou obrazovkou

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 26 13:46:24 CEST 2002

Jaroslav Polacek wrote/napsal:
: Petr Vanicek <vanicekp na utia.cas.cz> wrote:
:
: Mrknul bych se sem: http://www.linux-laptop.net/
:
: >Dobry den,
: >
: >Chtel jsem se zeptat na zkusenosti s provozem linuxu na malych
: >noteboocich.
: >Prednostne by mi slo o typy, ktere maji misto mysi dotykovou obrazovku.
: >Muze mi nekdo doporucit nejaky typ? Jak je to s podporou te dotykove
: >vrstvy v Xwindows.
:
: To by asi zalezelo na ovladaci od vyrobce, ne? Eventuelne, pokud se to
: do systemu tvari jako obycejna PS/2 mys, melo by to snad chodit vsude.

   A to se jak bude tvářit jako PS/2 myš? Myš dává relativní souřadnice,
touchscreen absolutní. Nebo se mýlím? Pochopil bych tablet, či něco
podobného...

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>