OpenOffice.zip

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pátek Září 27 08:44:58 CEST 2002

======================

Pokud Vam jde o to jak to rozbalit, tak pravdepodobne programem
unzip. Jestli ho nemate, to znamena ze kdyz napisete unzip <Enter>,
tak to nic nedela, jdete na http://rpmfind.net (nebo radeji
http://fr2.rpmfind.net) a tam si ho najdete. Mel byste najit
neco jako "unzip-5.50-5.i386.rpm".

OpenOffice ma grafickou klikaci instalaci, takze staci jen najit
setup.

Mate-li anglickou verzi OO, muzete ji pocestit tim, ze k ni nakopirujete
*.res soubory z ceske verze. Dalsi informace najdete
na http://oo-cs.sourceforge.net/, treba ve FAQ
(http://oo-cs.sourceforge.net/faq.php).

--
zdravim