init

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Září 27 08:35:41 CEST 2002

Dobry den,
rad bych si vytvoril vlasni minidistribuci. Vim ze jich je opravdu velka spousta a urcite bych si z nich vybral nekterou,ktera by vyhovovala mojim potrebam,
nicmene beru to i jako linux. cviceni,takze jestli chcete poradit, tak timto smerem me prosim nesmerujte :-).
Na stroji,kde mam RH 7.2, jsem si prekompiloval vlastni jadro,na druhem disku, kde bude tato minidistribuce jsem si vytvoril adr. strukturu a nakopiroval
tam zakladni programy vcetne knihoven,ktere jsou potreba. (to jsem zjistoval pomoci ldd nazev_prg).
Kdyz zkusim nabootovat,tak se mi natahne jadro, pripoji se root fs a dostanu nasledujici hlasku:
Freeing unused kernel memory: 208k freed
Warning: unable to open an initial console

Mam tomu rozumet ze se vubec nespusti init ? Nebo se spusti,ale neco mi tam chybi ? Muzete mi nekdo poradit, jak bych mel pri vyrobe takoveto distribuce postupovat?
Program init jsem do adresare /sbin nakopiroval - vcetne potrebnych knihoven do /lib

Predem dekuji za tip Roman Mosnicka