Lexmark 1100

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Září 27 09:08:31 CEST 2002

no, neviem ci to bude ovladacom, ja mam v robote redhat7.3 a hp lj5l
pichnutu na jetdirect (ip adresa a port) o ktoru sa delime, mam cups.
nadstavim, vytlacim, odide z fronty ale tlaciaren uz nic nevytlaci.
doma pokial som mal ten isty rh sa mi stavalo to iste, len s tym
rozdielom, ze tlaciaren (xerox p8ex) bola lokalne cez usb port. doma
som to potom vsetko prehodil na slackware8.1 (nie kvoli tlaciarni) a
tam to beha v pohode. preco sa vsak rh tvaril ze to odislo na tlaciaren
(naozaj odislo? da sa to zistit?)? neviem, cez tlaciarene nie som
ziadny macher :o(.

vie niekto poradit?

laco.