chmod a pristup k portu pres ioperm()

Pátek Září 27 09:45:19 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:
> 	Jeste bych doplnil, ze na adresar (a to ucene knihy obcas rovnez
> nemaji) se da pouzit chmod +t...:-) (viz napr. /tmp)
>
> PS: Nejaka manualova stranka to popisovala, nekde jsem to cet, mozna u
> ext2, mozna u chattr, mozna u chmod... nekde vsechny ti sticky a SUEXEC
> byly popsany (v Linuxu)...
	Je to prozaičtější:
man -a chmod (česká stránka totiž mlčí)
SEE ALSO
       The full documentation for chmod is maintained as  a  Tex-
       info  manual.  If the info and chmod programs are properly
       installed at your site, the command

              info chmod

       should give you access to the complete manual.

Takže info chmod, File permissions, Mode Structure.
Je to hrozný zvyk kašlat na tvorbu manuálových stránek.