email client pre X aj pre konzolu (+encrypted partition)

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Pátek Září 27 10:04:04 CEST 2002

zdravim,

> doporucuji Emacs a Gnus, to funguje temer stejne v textovem prostredi
> i v X. Pouzivam hodne dlouho obe dve veci z CVS a nepamatuji
> se, ze bych
> mel problem.

diik, skuusim.

>    > zapisovat !!! po namountovani to iste, po odmountovani
> opaet! nic sa
>    > nezmenilo okrem tej
>    > mysi.
>
> Tak tady bych si s Vami dovolil polemizovat. Pro jakoukoli
> radu s timto
> problemem jste nam poskytl hodne malo informaci.

dobre, takze viac:

PIII/800/~384MBRAM Linux MDK8.2 standardna desktopova instalacia (no server
(proxy, mail, firewall etc.) & no problem :-)
po nainstalovani cca 1/2 roka bez problemov. vcera som to opaet testoval a
zistil som,
ze mi to robia tri partitions: /home (RaiserFS), /quoted (ext3 pouzivajuca
quotu) a
/encrypted (ext2 alebo RaiserFS (pri testoch som to menil, takze neviem),
encryptovana (AES128)). pri boote evsetko OK. ziaden error message.
pri boote nezadavam heslo pre/encrypted, takze nie je defaultne
namountovana.
po vcerajsom testovani som zistil, ze na vsetky 3 partitions muozem
zapisovat aj ked su
odmountovane.
takze:
0. cd /encrypted - OK (ale je nenamountovana)
1. umount /encrypted - OK (hoci nebola namountovana)
2. md test1 - OK
3. md test2 - OK
4. ls mi dane adresare vypise - OK
5. mount /encrypted; vypyta heslo, ja ho zadam - OK
6. ls mi vypise puovodnu strukturu, ktoru som na /encrypted vytvoril, pocas
namountovanej partitions. (t.j. nie adresare test1 a test2) otazke, kde
vlastne
boli vytvorene adresare test1 a test2 ?! a kam sa podeli ??

notice1: po cely cas som na /encrypted
notice2: plati aj pre ostatne spominane partitions, samozrejme vynechajuc
zadavani hesla
notice3: funguje je to rovnakym spuosobom pre roota, aj pre obycajneho
usera.
notice3: bezpecnost nastavena na "high"
notice4: robi to, odkedy som zacal pouzivat usb zariadenia (mys)
notice5: po vyhodeni usb situacia nezmenena
notice6: ziaden error, ziaden poplach v log file-och
notice4: testy som robil na vsetkych partitions. ostatne su RaiserFS (okrem
swapu :-)

ak treba nejake presnejsie specificke info, staci sa opytat, urcite
rad odpoviem :-)))

 goro

btw.: diik za reakciu, uz som nedufal ;-)