IceWM

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Září 27 10:50:50 CEST 2002

> Zdravim
> Mel bych jeden BFU dotaz, docela se mi libi IceWM, ale chybi mi tam
> ikony na plose, nevite, jak by se tohle dalo zaridit.
> Pouzivam SlackWare 8.1 kompilovany ze zdrojacu.

Pouzit dfm, nebo rox-filer. Nedavno to tu bylo - kouknete do archivu.
Moje kratke srovnani:
dfm - jednoucelovy a presne splnuje moje pozadavky, ale je slusne receno
nehezky (presny vyraz pouzi Vanous - "humpolacky")
rox-filer - k plusum patri pekny vzhled, ale zbytecne slozity a ma more
dalsich zbytecnych funkci. Ty uzitecne se v tom nejak ztraci.
Momentalne mam na jednom pisidle dfm, na druhem rox-filer :-))
Pokud byste se rozhodl pro dfm, tak pro verzi 0.99 jsem vytvoril cesky
katalog.

S pozdravem Zdenek Bohm