Rizeny tisk na SMB serveru

Jiri Volf jvolf na spszl.cz
Pátek Září 27 13:19:59 CEST 2002

Dne pá 27. září 2002 11:17 jste napsal(a):
> [...]

 Dokud je to jenom obtizne, je tu nadeje, ze to neni nemozne :-)

 No to je prave to, s cim jsem si nevedel rady

 ano, jenomze bohuzel musim vystacit pouze s obyc HP LJ 1200

 tiskovy klient ve Win vi, kolik stranek dokument obsahuje. Napadlo me, ze
 nez odesle tiskovou ulohu, mohl by tento udaj nekam zalogovat. Ale jsem
 zase u problemu, jak ho tomu prinutit.

 	Jiri Volf