Rizeny tisk na SMB serveru

Pátek Září 27 11:41:51 CEST 2002

On Fri, Sep 27, 2002 at 11:19:59AM +0000, Jiri Volf wrote:

>  ano, jenomze bohuzel musim vystacit pouze s obyc HP LJ 1200

Ak ide o presne tuto tlaciaren, tak ta zvladne postscript. A vnom by ste
nemali mat problem spocitat pocet stranok. Myslim, ze na to existuju
nejake skripty.

>  tiskovy klient ve Win vi, kolik stranek dokument obsahuje. Napadlo me, ze
>  nez odesle tiskovou ulohu, mohl by tento udaj nekam zalogovat. Ale jsem
>  zase u problemu, jak ho tomu prinutit.

Na toto sa neda spolahnut. Poznam cloveka, ktory taketo nieco
programoval a strasne si "pochvaloval" kompatibilitu jednotlivuch verzii
windows. Vsade je na to ine API a to este zvacsa nedostatocne popisane.