chybí ADDITIONAL SECTION

Pátek Září 27 12:41:13 CEST 2002

ArtComp - Petr Lorenc wrote:

> Začalo to tím, že jsem se nedostal na některé domény, např. www.eicon.com, a
> tak jsem začal zjišťovat co se děje. Zjistil jsem, že v Options mám
> forwarders, které přestaly fungovat (od providera), tak jsem je vymazal. Pak
> jsem zkoušel odezvy od různých serverů a zarazilo mě, že od nich tam tato
> sekce je a z mého DNS ne.

	No vidite, ja Aditional section z toho stroje rovnez nemam a nicemu to
nevadi, zkuste stroj nechat tyden bezet a treba uz vam aditional sekci
rekne, protoze ty informace bude mit v cache... - jinak je to na dalsi
DNS dotaz... (a je jedno, zda-li to udela server poprve (proc by se mel
zatezovat?) nebo klient)