rychlejsi/presnejsi casovac v kernelu u redhat 8?

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pátek Září 27 13:05:34 CEST 2002

On 27 Sep 2002, Petr Stehlik wrote:

> On Pá, 2002-09-27 at 08:30, Zdenek Pytela wrote:
> Ja jsem teda KHG jeste necetl, ale stejne odhaduju, ze pro zmenu
> hlavniho casovace kernelu nestaci proste zmenit konstantu HZ v
> include/asm/param.h. Nekdo totiz musi zmenit kod, ktery programuje
> nejaky ten HW, ktery potom vyvolava to preruseni, ne?

Nekde jsem cetl, ze konstanta HZ se nema pouzivat na odmerovani, nebo
definovani casovych useku prave proto, ze se da menit a ze se muze menit.
Napriklad na IA64 je to 1024 a pro simulovae IA64 se pouziva 32 pro ARM je
tam 64 a tak dale. Myslim, ze zmenit tuto konstantu je bezpecne (pokud
clovek nepujde do nejakych extremu).

	MOJE

--
Tomas Konir