odstranenie sumu (noise reduction)

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Září 27 14:30:45 CEST 2002

Skoda je to rozhodne, protoze prave absence kvalitniho hudebniho sw pro
linux mi brani dat definitivne vale M$ :(( Tohle, a pak jeste nejaky
kvalitni vektorovy editor typu Illustrator a nazdar windowsy.
Nechapu komercni vyrobce, co jim brani portovat svoje produkty na linux.
Nikdo jim prece nebrani je prodavat. A ten, kdo je opravdu potrebuje si
je rad koupi - stejne jako ve win svete... Treba jim to jednou docvakne.
OpenSource totiz bude tezko dohanet jejich technologie, do kterych vrazili
spoustu penez na vyzkum a vyvoj. Nehlede na cas, takovy Steinberg ci SF
uz to delaji peknou radku let. U takto specializovanych sw uz nejde jen o
programatorskou zrucnost, ale i o fyzikalni a akusticke vyzkumy a tvorbu
narocnych algoritmu, ktere se snazi simulovat prirozene chovani zvuku
atd. A to neni zadna sranda...

Matthes