Softwarovy RAID

Pátek Září 27 17:56:07 CEST 2002

On Fri, Sep 27, 2002 at 02:38:50PM +0200, Jiří Hubka wrote:
> md0: no spare disk to reconstruct array! -- continuing in degraded mode
Yo, je tam len jedna.

> Personalities : [raid1]
> read_ahead 1024 sectors
> md0 : active raid1 hdd1[1]
>       58633216 blocks [2/1] [_U]
Yo.

Takze sprav nieco ako
raidhotadd /dev/md0 /dev/hdb1
resp. kde mas prislusnu partisnu.

> Mam pocit ze mi bezi jenom hdd1
Spravny pocit.

> Muzete mi poradit co s tim v HOWTO-RAID sem nic nenasel a ani v konferenci
> sem nic podobneho neobjevil.
V tom pripade si hladat nejako slabo. raidy tu prebiahaju tak raz za 2
mesiace. V HOWTO to IMHO ozaj neni, ale snad neni taky problem
rpm -ql raidtools|grep man
man vysledky

> Nerad bych provedl neco co by pokoskodilo data.
ten raidhotadd je bez problemov, ale istotne tam napis spravne devices lebo to
moze zatuhnut masinu (aj ked mozno ze o uz medzitym bolo checknute, mne sa to
stalo s RH 6.2)

Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.