brzdeni

Pátek Září 27 18:18:23 CEST 2002

On Fri, Sep 27, 2002 at 04:38:02PM +0200, Stachyc wrote:
> Zdravim,
> nevite nekdo jak v qos (RH) nastavit brzdeni nasledujicim zpusobem.Zkousel
> jsem to pomoci cbq.init ale nejak mi to nejde.
Ide o dost zlozitu tematiku (IMHO), chce sa tomu trocha venovat.

> Priklad.
>
> Zkaznik ma linku 128k. Potrebuje ji rozdelit tak, aby bylo 64k vyhrazeno na
> kominikaci s pobockou IP xxx.xxx.xxx.xxx a zbylych 64k na serfovani.
Upozornenie: Limitovat downstream z pochoptelnych dovodov nejde. Resp. nejde
to priamo. Priame limitovanie moze robit len strana, ktora posiela (teda
v tomto pripade provajder).

> Popr. kdyz nebude obsazena jedna z techto linek a bude ji potrebova ta
> druha, aby dynamicky menil shaper. (ale to neni nutne--jen pro zajimavost,
> jestli to jde)
Teoreticky to ide, v praxi je to dost zlozite. Existuju predhotovene skripty,
ktore to zjednodusuju, ale neskusal som ich, mam DIY. Mozno niekto iny v
konfere ma konkretnejsie skusenosti.

> S pozdravem Martin
Bye,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?