xawtv

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Září 27 19:26:57 CEST 2002

Dobry den,

pouzival jsem pro sledovani televize kwintv, pote jsem presel na KDE 3.0,
pro ktere je potreba kwintv prelozit z CVS, na coz si zatim netroufam, v
konferenci sleduji kladne nazory na xawtv, take mandrake ho nabizi jako
default, nicmene mam nekolik dotazu.

1. jak ovladat xawtv dalkovym ovladacem, programy jsem naladil, ale tohle
nevim, v kwintv je na to primo dialog, kde se daji definovat funkce
jednotlivych tlacitek, samozrejme s bezicim lircd

2. pri zobrazeni fullscreen umi moje TV karta roztahnout obraz jen na
800x600, v kwintv jsem opet nastavil tento rozmer a televize se pri
fulscreenu prepla do tohoto rozliseni, u xawtv jsem nenasel zadny prepinac,
kde bych toho mohl nastavit, pri fullscreenu pak ma televize cerne okraje
(mam 1024x768

3. tento dotaz senetyka xawtv, ale lircd, pouzival jsem lircd v kombinaci s
irexec v pohode pod jadrem 2.4.3 v Mandrake 8.0, v novem mandraku jsem
nainstaloval balicek lircd, ale po start lircd vzdy po chvili spadne,
lircd.conf jsem pouzil z predchzi instalace pro PV951...

Dekuji za kopance a odpovedi
Jan Povolny