Sybase: ASA nebo ASE

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Pátek Září 27 20:59:23 CEST 2002

Dobrý den,

omlouvám se, možná je to mírně OT, ale potřebuji se spojit s někým, kdo má
prakticky zkušenosti s databázemi Sybase Anywhere a Enterprise. Jedeme na
Sybase Anywhere pod Linuxem a zvažujeme přechod na Enterprise z důvodu toho,
že jsme se oficiálně dozvěděli od Sybase, že pokud má tabulka na d cca 2
miliony řádků, databáze se příšerně zpomaluje. A zároveň, že Sybase
Enterpise je mnohem rychlejší i v takovýchto případech.

Na druhé straně přechod je nepříjemný, protože Sybase Anywhere má mnohem
více features a celkově je příjemnější, než Enterprise a znamená pro nás
dost náročnou změnu. Rád bych mimo jiné také zjistil, zda je skutečnš Sybase
Enterprise výrazně rychlejší, než Anywhere, nebo to jen tvrdí firma Sybase,
aby podpořila prodej Enterprise.

Moc děkuji, pokud mě nasměrujete na jakékoli zdroje údajů o výše uvedeném,
případně mi sdělíte jakékoli zkušenosti v tomto směru.

Děkuji mnohokrát

Miloslav Ponkrác