VIM

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Září 27 21:46:21 CEST 2002

On Fri, Sep 27, 2002 at 04:07:14PM +0200, Peter Kruty (oozy) wrote:

>     Vsetky riesenie su fajn ale moje, ktore pouzivam ja jenajkratsie :-P
> staci napisat na prvom odsadenom riadku: '3<<'.
>     oozy

Skvělé!

Zkusil jsem také označit blok (Ctrl-V) a pak "<" nebo ">" a také to funguje.
Pokud ale znám počet řádků, tak je n<< rychlejší. Dělám s ním tak dlouho
a takovou skvělou funkci jsem neznal. Díky za tip.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz