Notebook, ale nechci Windows!

Jaroslav Polacek Jarda na yucom.be
Sobota Září 28 00:20:39 CEST 2002

martinkamin na quick.cz (Martin =?iso-8859-2?Q?Kam=EDn?=) wrote:

>Dobrý den,
>
>budu pořizovat notebook, ale nechci na něj Windows, chci jen železo. Máte
>prosím ***osobní*** zkušenosti s refundací ceny OEM Windows v Česku? Neptám
>se na zahraničí, protože je to popsáno spolehlivě. Zajímá mě situace u nás.

To bude dost bida, ja jsem chtel taky jen notebook, ale vsude se
tvarili, ze jsem se asi zcvoknul, kdyz nechci Windows. Tak mam ted
Windows ME v supliku. Mrknete se na  http://www.linuxmall.com/refund/.
Pisou tam par rad, jak na to, ale jsem zvedavy, jestli se vam to
povede. :-) Par lidem se to ale povedlo.

Jarda