Notebook s dotykovou obrazovkou

Sobota Září 28 05:38:20 CEST 2002

On Sat, Sep 28, 2002 at 02:27:48AM +0200, OldFrog wrote:
> Podle mne by se pak potencialni chyba kumulovala, takze by souradnice
> mohla zacit vykazovat systematickou chybu. Ale praxi neznam.
Dotykovu obrazovku sice nemam, ale mam na noutbuku touchpad, ktory komunikuje
standartnym mysackym PS/2 protokolom a udava relativnu poziciu. Da sa nastavit
aj absolutne, ale mam dojem ze si s tym ixy potom nerozumeju, mozno ze hej,
ale mne to treba neni. Je na to aj linuxovy program na konfigurovanie,
tpconfig sa to vola.

> OldFrog.
Bye,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.