jak na emulaci scsi

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Sobota Září 28 06:54:24 CEST 2002

> Omlouvam se vsem, koho jsem zmatl ci dokonce vydesi. Skutecne jsem neco
> takoveho kdesi zahledl, ale kdyz jsem si ted zkusil stahnout 2.5.39 a
> udelat make configure, tak vidim, ze stale mam na vyber. Zkusim jeste
> najit, co jsem to vlastne tehdy videl.

Uz jsem to nasel. Alan Cox v linux-kernel v polovine ledna 2002 napsal:

: For 2.5 if things go to plan there will be no such thing as a "compiled
: in" driver. They simply are not needed with initramfs holding what were
: once the "compiled in" modules."

Pry se to melo stat pote, co bude initramfs fungovat tak, jak ma. Hrozne
se to libilo Ericu S. Raymondovi, kteremu by to usnadnilo psani CML2.
CML2 uz ale bylo z kernelu odstaneno ...

Byli samozrejme i negativni prispevky. Co se delo pak jsem nezjistoval,
na cteni archivu linux-kernel ani vsech changelogu k 2.5.x nemam cas,
ale pokud to nekdo vi, hrozne by me to zajimalo.

-- Honza Houstek