Filter na attachmenty ve wordu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Září 28 09:13:37 CEST 2002

On Sat, Sep 28, 2002 at 08:24:47AM +0200, Jan Houstek wrote:
> Napadlo me (= byl jsem o to pozadan), ze bych na postovnim serveru udelal
> filtr na maily s wordovymi prilohami.
>
> Predstavuju si to asi tak, ze filtr na vstupu vezme mail, a pokud najde
> prilohu(y) z wordu, tak je prozene nejakym prohlizecem doc (treba
> antiword) a pripoji jako text/plain k mailu.
>
> Potreboval bych nejake rady do zacatku, napr. pomoci ceho je rozumne to
> udelat (analyzatoru mailu je hafo a nemam cas zkoumat vsechny ...)
> -- Honza Houstek

Stejný problém jsem vyřešil na své pracovní stanici tím, že jsem do
~/.mailcap přidal:

   application/msword; antiword -m 8859-2.txt %s; copiousoutput

a tím se mi v Muttu tyto přílohy normálně otvírají.

Myslím si, že se mohou vyskytnout případy, kdy si budu chtít vytáhnout
z toho dokumentu jiné údaje (třeba skutečnou identitu odesílatele :-)

Také se může stát, že Antiword něco nepřečte. Proč zatěžovat poštovní
server něčím, co může udělat pracovní stanice? Navíc občas potřebuji
vytisknout dokument alespoň přibližně v tom tvaru, ve kterém byl odeslán.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz