Filter na attachmenty ve wordu

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Sobota Září 28 11:34:07 CEST 2002

> Myslim, ze v takovemto pripade je daleko lepsi nechat, at lidi tem urednicim
> "rozmlati hubu"....

Presto by se mi ten filtr hodil. Pokusu vysvetlit jim, ze to neni ono, uz
bylo hodne, ale nikdy se nic nezmenilo.

Na druhou stranu, kdyz po mne chteli, abych potvrdil zaplaceni nejakych
penez, tak jsem napsal, ze jsem to platil bezhotovostne pres telebanking
KB a napsal jsem jim udaje o tom prevodu. To nestacilo, tak jsem jim jeste
zkusil poslat .doc, ktery posila KB jako potvrzeni. Byly v nem presne ty
same udaje, ktere jsem jim poslal predtim jako text, jen tam bylo navic
logo KB. To uz bylo naprosto v poradku ...

-- Honza Houstek