Filter na attachmenty ve wordu

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Sobota Září 28 12:05:34 CEST 2002

> A stezovat si nejde? Prece jen existuje neco jako dekan, akademicky
> senat, atd.. myslim, ze prave na ff.cuni.cz ( jestli jsem teda dobre
> pochopil o kterou skolu se jedna) by mohli byt lide schopni kritickeho
> usudku ;-)

Ne. Jedna se o jinou skolu. Navic to co pisete podle me nema cenu. Proc
bych mel delat zle kvuli tomu, ze par urednic posila a vyzaduje dokumenty
ve wordu. Preci jen to je v ramci jedne organizace, a ja na to musim
pristoupit. Muzu se snazit to zmenit, ale ne formou stiznosti.

-- Honza Houstek