jak na emulaci scsi

Sobota Září 28 13:32:58 CEST 2002

On Sat, Sep 28, 2002 at 01:19:53PM +0200, Michal Kubecek wrote:
> V čem je výhodné mít drivery jako moduly, když jich nahraju fixní
> sadu a poté jejich nahrávání zakážu? V čem se to liší od monolitického
> jádra? V tom, že mám složitější konfiguraci bootu?
Mam dojem (trochu citam kernel-traffic), ze hlavne dovody zjednodusenia sa
netykaju ani tak userov ako developerov.

> je lepší je nepoužívat, protože si tím zjednoduším konfiguraci
vid nizsie

> a za určitých okolností některým útočníkům ztížím práci a zvýším šanci na
> jejich včasné odhalení.
Toto je podla mna trocha samoucelne, ako uz bolo povedane, ked niekto ziska
neopravnene ruta, je to podla mna uz maximalne mozne zlo. Ci tam este bude
instalovat snifery, backdoory a ddos clienty je pre mna nepodstatne.

> A když už po takové době systém restartuju, většinou využiju příležitosti
> a rovnou tam dám nové jádro (zkompilované jinde - mimochodem, bez modulů
> je jeho instalace výrazně jednodušší).
Velmi by ma zaujimalo, co je na tomto jednoduchsie. Ja dam na vsetkych
masinach, ktore administrujem, jednoducho poldek --up --upgrade-dist a jadro
sa upgradne. Nemusim nic konfigurovat. Jadro buildujem iba raz a to na rutre,
a z toho sa robi aj tak RPMko, uploadnem to cez ftp na hlavny zdroj a potom
zase ten poldek. A je to modularne, potom sa nemusim starat, aku konfiguraciu
ma kazda z dvoch tuctov masin.

Modularne jadro setri cas.

>                                                           Michal Kubeček
Bye,

Microsoft and Apple make the easy things very easy and the hard things impossible.
*BSD and Linux make the easy things challenging and the hard things difficult but possible.