jak na emulaci scsi

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Neděle Září 29 15:23:22 CEST 2002

Pokud ta moznost vyberu (ktera je jiste sympaticka, sice to tak nevypada,
ale taky obcas pouzivam nemodularni jadro) znamena komplikovanejsi kod a
zbytecne stravene hodiny vyvoje, tak ja osobne se klidne rad vzdam toho
pohodli, kdyz to povede k cistcimu kodu mene problemum napr. s bootovanim
a filesystemy (protoze se to proste bude muset delat pres ramdisk a tak
lze ocekavat, ze to tim padem bude vsude fungovat atp.).

Proste to co vsichni tak opevuji (moznost vyberu) je nekdy i na skodu,
protoze to zbytecne tristi sily. Tim samozrejme nijak nesnizuju kladne
stranky, ktere to prinasi.

-- Honza Houstek