cinik worm

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Září 29 17:48:17 CEST 2002

Dobry den,

dnes rano to nebylo stastne probuzeni, na serveru se mi roztahoval
cinik-worm a komunikace spocivala v x pripojenich ven i dovnitr.

Obnovil jsem system z posledni (snad zdrave) zalohy, cinik uz je pryc,
konexe ukazuje jen ty, o kterych vim, kam smeruji, bohuzel pretrvava
ohromne mnozstvi ICMP a UDP paketu bezici pres externi sitovku.

Nevim, co  stim mam delat, IMHO mam system cisty, ale nekdo me obtezuje
zvenci. V iptrafu jsou konexe v poradku, jen v dolnim okne lita obrovskou
rychlosti mnoho UDP a ICMP paketu z ruznych IP na to moje venkovni, port
RADIUS?

Setkal jste se s tim nekdo, jsem v tomto naprosty outsider, potize s
crackingem jsem mel jen jednou (via SSH) a ty jsem vyresil pouhou obnovou
ze zalohy a byl klid.

MOc dekuji
Jan Povolny

Daląí informace o konferenci Linux