Mozilla 1.1. cz a sekretářka

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Září 29 19:03:32 CEST 2002

> Proc je neeticke? Nektery lidi se chteji obcas i najist. A kdyz chteji
> vydelavat zlutasky psanim softu, pak je to OK.
> Nemam rad extremisty.

Bohuzel jsem si jeste tak docela nezvykl, ze lide v tehle konferenci berou
vsechno hrozne vazne. Prosim ctete to jako: "Ale neni to GPL a ani vubec
opensource, dokonce tam ta licence ani neni uvedena, jsou to binarky,
a vubec pouzivat ne-opensource program pod Linuxem (pokud to neni skutecne neco
high end), mi pripada takove zvlastni, protoze v tom muzou byt backdoory,
pravdepodobne to bude fungovat jen napul a vyvoj bude diky tomu velmi
pomaly, atd. Proste mi to pripada takove zvlastni." Je to, takhle vyjadreno
lepsi?

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"