Upgrade systemu RH7.0 na RH7.3

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Září 29 20:04:08 CEST 2002

> # :-((( Tak to fakt neni moc dobra rad :-((( Cpat do redhatu takovouhle
> # vec.. fuj.
>
> co je na ni fuj ? pouzivam ji uz asi rok a az na problemy se zavislostmi
> (na ktere sem narazil i na debianu :) jsem na nic neresitelneho neprisel...

Opravdu si myslite, ze rpm based distribuce bude nadsena, kdyz do ni
nekdo naroubuje system na debiani baliky? Nebo ze debian bude radosti
vyskat, kdyz se do nej pokusim nacpat mandrakovsky urpmi? kazda
distribuce je svoje a ma mit svoje, aspon podle meho nazoru. Korektni
zpusob, jak dostat do rh 7.0 balik, ktery v nem neni obsazen je
rekompilace noveho baliku z prislusneho src.rpm, ne narvani binarky z
debianu.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz