par dotazu k muttu

Neděle Září 29 20:23:07 CEST 2002

On Sun, Sep 29, 2002 at 08:07:42PM +0200, David Trcka wrote:
> Zdravim,
cau

> nejsem schopen toto v archivu najit (treba i proto, ze mutt
> pridava hlavicku User-Agent: Mutt <cislo-verze> a to pak prohledavani
> archivu najde polovinu vsech odeslanych prispevku ;)
Hmm, co tak
/
~s mutt
? To hlada len v subjectoch.

> a v dokumentaci to taky nevidim.
no tak to je vazne :-)

> Presel jsem z pine k muttu (kazdy tam jednou musi ;) a sve zpravy
> podepisuju pomoci gpg. Pouzivam updatovany RH7.3. Kdyz jsem
> pouzival pine, byl podpis soucasti textove casti mailu a nebyly
> zadne problemy. Nyni je podpis jako MIME priloha a narazil jsem
> takovy ukaz, ze me vlastni zpravy mi hlasi spatny podpis, kdyz
> prijdou z teto konference.
To je ocividne bug v konfere (mne to robi tiez a tucty inych, ktore odoberam,
idu ok), ako dovod tipujem, ze prida signaturu konfery priamo do textu.

> A jeste mimo tema: jak z muttu zavolam editor vi, aby pro tento
> pripad mel nastaveny wrapmargin na 76?
Daj si to .vimrc (resp. analogickeho) nieco ako
autocmd BufRead /tmp/mutt* set wrapmargin=76

> David Trcka, network administrator
Bye,

                       There's no place like ~