cinik worm

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Září 29 21:31:28 CEST 2002

David Trcka wrote:

> Obavam se, ze s pouhou obnovou ze zalohy se daleko nedostanete.
> Obcas by neuskodil i nejaky ten update.

*** Vrele dekuji za radu, vite, obcas me ty zabomysi valky mezi crackery a
spravci serveru lezou krkem, na serveru nemam nic tajneho, ostatne ani za
nim, rad bych zil v klidu a totez bych chtel po ostatnich, update delam
prilezitostne, ale neni naplni neho zivota neustale updatevoat a
zaplatovat, preferuji svobodnou spolecnost, bohuzel je to v dnesni dobe asi
utopie, no nic, s tematem to nesouvisi, v prispevcich drive jsem uz nasel
trochu rad, snad to zabere.

JP