FW: <<< HLEDAM MONITOROVACI SOFTWARE PRO SAMBU >>>

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Září 29 21:54:55 CEST 2002

Dne Sun, Sep 29, 2002 at 08:08:06PM +0200, Tikal Tomas napsal:
> Dobry den,
> mam problemy u jednoho zakaznika, kteremu po case provozu "ztuhnou" DOS
> aplikace (spoustene z W9x) a pristupujici na SAMBA file server. Potrebuji v
> prubehu provozu zjistit co se deje. Nemate nekdo, prosim, typ na sw, kterym
> lze online chovani SAMBy monitorovat? Grafickou konzoli mam. (Jedna se o
> verzi SAMBy v Linux RedHat 7.1).
> 	Predem dekuji za odpovedi.
> 	Tomas Tikal
>
> PS:
> V linuxu se totiz moc nevyznam. V rezimu "debug 3"
> [...]

Pripada vam zvoleny subject normalni???

Selhani oplock break je skutecne problem. Cim je samba novejsi a cim jsou
opatchovanejsi klienti, tim mene casto se stava, ale uplne na 100 % to
vyresene neni. Pokud si ta aplikace saha pro data do sdileneho souboru, tak
je muzete jen zakazat, pokud budete ignorovat ze k tomu doslo, tak se
aplikace temer  jiste zhrouti, protoze soubor s daty nebude konzistentni a
kolik programatoru to ma osetrene, ze.

Monitorovat se to da bud pres zvysovani debug level a nebo pres sledovani
komunikace na siti pres tcpdump. Ale aby vam to davalo smysl, musite do
hloubky vedet co se deje uvitr windows, oplock break nema s linuxem v
podstate nic spolecneho a na linuxu ani neexistuje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.