Psani driveru pod Linuxem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Září 30 09:03:55 CEST 2002

> Rad bych se Vas zeptal na malickost.
> Nemate nekdo zkusenosti se psanim driveru pod Linuxem?
> At jiz se jedna o jednoduche zarizeni az po PCI karty.
> Jake je syntaxe apod. Nenasel jsem na Internetu zadne dostupne knizky
> a v obchodech toho taky moc neni.

Jestli me pamet neklame, potkal jsem kdysi nejake howto, ktere se tim
zabyva.
Dale Donald (?) Becker, ktery napsal ovladace pro nekolik sitovych karet
napsal nejaky univerzalni "ovladac", tusim se to jmenuje skeleton.c, ktery
slouzi jako kostra pro psani ovladacu sitovek, snad by se z toho dalo neco
vycist. Pak je myslim taky nejaky popis psani ovladacu v knizce Linux -
zaciname programovat.

S pozdravem Zdenek Bohm