zarizeni /dev/null apod.

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Září 30 15:06:44 CEST 2002

> zeby to byl ramdisk?

vidim, ze jsem nekomu nasadil brouka do hlavy...;)

u systemu, ktere jsou updatovany automaticky potrebuju aby se
neinstalovaly napr. man stranky, dokumentace apod. .... protoze system
jede na flash pameti

updatovaci system to neumi

a tohle reseni by bylo jednodussi nez rekompilace rpm balicku

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz