Da se IMAP nejak umravnit?

Pondělí Září 30 15:31:18 CEST 2002

On Mon, Sep 30, 2002 at 02:47:14PM +0200, Foukal, Ondrej wrote:
> Me se to moc zamezit nepovedlo a zacal jsem tudiz pouzivat Cyrus IMAP
> daemon, ktery uzivatele nikam nepusti a navic ma dobre vyresene QUOTy...
Pokial to chrutuje, tak to pouzit nemozem, lebo potrebujem symlinky mimo
houmadresara (mailboxy zdielane viacerymi uzivatelmi) alebo na druhu partisnu.

Ale nie je to IMHO az take brutalne horibilne, kriticke subory aj tak okrem
ruta neprecita nikto, a zapis je dovoleny maximale do /tmp.

To s quotami nejako nerozumiem, mame quoty tiez a funguje to.

> Ondrej Foukal
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.