Psani driveru pod Linuxem

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Pondělí Září 30 15:41:16 CEST 2002

Kniha "Linux device drivers" od nakladatelstvi O'Reilly. Nazev hovori sam
za sebe :) Kniha je na www strankach vydavatelstvi kompletne v el. podobe.
Co vice si prat ???? Asi pred dvema lety jsem psal driver pro synchronni
seriovou kartu, kterou vyrobila jedna ceska firma. Kniha mi dost pomohla.

Honza