LDP2 - was: Re: literatura k céčku a sítím pod linuxem

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 30 12:16:09 CEST 2002

Chtěl bych se zeptat, jestli někdo vystavil mnou rozsekané LDP2 na obsah,
rejstřík atd. a kam?

Možná bude někde i na ftp.linux.cz, tak se tam zkuste podívat.

Abyste měl představu jak rozsekání vypadá, podívejte se na libovolné CD s
českou verzí redhatu >6.? (na 7.0 vím že je a zdechla mi CDromka), je tam
předchůdce, LDP1.

JL.