/ na RAID 1 a /dev/md0: invalid/argument

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 30 10:40:29 CEST 2002

| Odesílatel: Marcel Kolaja <xkolaja na aurora.fi.muni.cz>
|
| UTF-8 je IMHO jediný správný způsob, jak řešit problém s
non-US-ASCII
| znaky.

Nebudu se hadat, ale vim ze mam pravdu JA!

:o)

| UTF-8 je taky standard.

ano. MS je taky standard.

| Bohužel se sem ta příloha nějak nedostavila :-( Nicméně už nám
ten RAID
| snad funguje tak, jak by měl, tak už to snad není potřeba. :-)

Asi se vytratila (možná jsem to posílal z práce, kde se filtrují některé
přílohy na a asi tam někdo tgz nastavil jako virus), napravuji

Zdraví JL.

Daląí informace o konferenci Linux