<<< HLEDAM MONITOROVACI SOFTWARE PRO SAMBU >>>

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Září 30 14:28:46 CEST 2002

> [...]
| mam problemy u jednoho zakaznika, kteremu po case provozu "ztuhnou" DOS
| aplikace (spoustene z W9x) a pristupujici na SAMBA file server. Potrebuji
| prubehu provozu zjistit co se deje. Nemate nekdo, prosim, typ na sw,
kterym
| lze online chovani SAMBy monitorovat? Grafickou konzoli mam. (Jedna se o
| verzi SAMBy v Linux RedHat 7.1).
| 	Predem dekuji za odpovedi.
| 	Tomas Tikal
|
| PS:
| V linuxu se totiz moc nevyznam. V rezimu "debug 3"
| jsem prisel na hlasky typu: "oplock_break failed for file ...
oplock_break:
| client failure in break - shutting down this smbd." atd.
| mozna, ze to souvisi s limitem maximalniho poctu otevrenych souboru
jednim
| procesem nebo jednim uzivatelem (vsichni - cca 10PC se hlasi pres jednoho
| "guest" uzivatelem a kazdy si otevre cca 100 souboru).
| Zkusil bych zmenit "oplock break wait time = 10" treba na 100 nebo si
pohrat
| s "oplocks = no" ci "fake oplocks = no". Nevim. Rozhodne bych ale
potreboval
| videt co se deje v linuxu kdyz jde ta aplikace "k zemi". Dekuji.

podivejte se co vsechno obsahuje balicek samby - smbstat a smbstatus. V
neposledni rade vam taky pomuze lsof|grep samba (nebo smb???) Uz je to
skoro rok co jsem sambu videl naposledy (jeste ze jsem tomu venoval cas a
udelal podrobnou doc).

Zdravi JL.