Da se IMAP nejak umravnit?

Foukal, Ondrej ofoukal na tycoelectronics.com
Pondělí Září 30 15:50:39 CEST 2002

>Pokial to chrutuje, tak to pouzit nemozem, lebo potrebujem symlinky mimo
>houmadresara (mailboxy zdielane viacerymi uzivatelmi) alebo na druhu
partisnu.

Myslim, ze Cyrus taky stravi, kdyz ma adresare ve strukture mail-folderu
nalinkovane...

>Ale nie je to IMHO az take brutalne horibilne, kriticke subory aj tak okrem
>ruta neprecita nikto, a zapis je dovoleny maximale do /tmp.
>
>To s quotami nejako nerozumiem, mame quoty tiez a funguje to.
	Kdyz jsem kdysi resil quoty ( zkousel jsem "nativne", pres edquota
), tak se uzivatele s plnou kvotou vubec do schranky nedostali, protoze je
nenechal vytvorit ani temp soubory. Cyrus ano, protoze funguje jinak a navic
posilal dialog box se varovanim...

Ondrej Foukal