Knihy v elektroncike podobe

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 30 16:01:51 CEST 2002

Minuly tyden se tu ozvalo velke mnozstvi zajemcu o knizky v elekronicke
podobe. Rad je dam k nasdileni, ale nemam dostatecne rychlou linku, abych to
nekam rychle natlacil. Zazipovane to ma kolem 600MB. Jsem ochoten to vypalit
na CD a predat nekomu, kdo takovou linku mit bude. Bydlim ve Vsetine ale do
prace jezdim do Roznova pod Radhostem, takze pokud se najde nekdo ze
Vsetina, Roznova, ci Valasskeho Mezirici, tak mu to prednostne predam. Pokud
se nenajde, tak bych to musel nejak rozdelit a natlacit to nekomu na ftp po
vecerech nebo o vikendu. Myslim, ze na MGV Vsetin by mi, vzhledem k ucelu
akce, povolili pouzit jejich linku.
Takze prvni dotaz.
Je tu nekdo z meho okoli, kdo jse schopen data nasdilet nebo nekomu na FTP
natlacit?
Je nekdo, kdo nabidne dostatecne rychly server, kam by to slo natlacit?
Mistral snad asi ne, pac tam je upload nejakych 96kbit? To by asi trvalo
hodne dlouho.
Pripadne se mi ozvete soukrome, at neotravujeme v konferenci. Do konference
bych dal pripadne jen vysledek.
Nebo je tu jeste posledni varianta. Muzu dat na svoje stranky hlasovadlo a
podle toho, o jakou knizku bude nejvic zajem, tak tu bych na tyden vystavil
a takhle dal a dal, ale to mi prijde zdlouhave. To az v pripade, ze se
nenajde jine reseni.

TNX