SuSE a instalace vyssich verzi programu

Petr Kania kania na suse.cz
Pondělí Září 30 16:33:11 CEST 2002

Jan Beitl ve svém dopise z Po 30.zář v 16:01 uvedl(a):
> Dobry den,
> mam nasledny dotaz. Nainstaloval jsem SuSE 8.0 a chtel bych pouzivat
> Mozillu 1.1 a Open Office 1.0. Tyto verze programu na CD od SuSE
> nejsou. Na ftp servrech Mozilly a www strankach OO, jsem si stahl
> nove verze ale nedari se mi je nainstalovat. Instal soubory nejdou
> spustit ani v graf. prostredi ani prikazem ./install nebo ./setup.
> Jak mam postupovat pri instalaci ?
> Dekuji za kazde info.
> Honza
> P.S. Omlouvam se za zacatecnicky dotaz, ale s Linuxem teprve
> zacinam.

Dobry den,

ad mozilla

vzdy je dobre se podivat, jestli poskytovatel OS neco pro sve uzivatele
nenachystal. K tomu slouzi stranky sdb.suse.de, kde jako heslo napisete
mozilla (viz http://sdb.suse.de/en/sdb/html/mozilla.html). Nova mozilla
na nasem ftp samozrejme je (ftp://ftp.suse.com/pub/projects/mozilla/):-)

ad openoffice

jste v adresari, kde mate stazen openoffice? Jakou chybovou hlaskou reaguje
system. Blizsi informace viz (oo-cs.sourceforge.net).

--
S pozdravem,
Petr Kania