zarizeni /dev/null apod.

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Září 30 16:54:24 CEST 2002

> a nebylo by uplne nejjednodussi pouzit rpm -Uvh --excludedocs rpmbalik?
> Myslim, ze se chcete drbat levou nohou za pravym uchem ;)

asi zde nevyznelo zcela jasne, ze ten updatovaci proces je automaticky
a ten updatovaci software neumi tuhle option pouzit(jinak ji samozrejme
znam)

>david trcka wrote:
>A co takhle namountovat prislusne adresare do ramdisku a po updatu
>je zase odmountovat?

ano, muzu to delat na ramdisk a ramdisk periodicky premazavat, to uz mne
ovsem neprijde tak pekne ;)

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz