Pripojeni site do internetu a do site z internetu

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Září 30 17:01:36 CEST 2002

Nevim co presne myslite tim "funkcnost jako Winroute" neb Winroute
tak podrobne neznam, ale vsechno co jste jmenoval iptables samozrejme
umi. Pekny clanek o zakladech iptables byl na root.cz (napsal to tusim
Michal Petricek, ale za jmeno nerucim).

Bylo tam ukazano jako udelas SNAT, port forwarding, zakladni nastaveni
firewallu jako takoveho, transparentni proxy (na to chcete pouzit
squida), atd.

Osobne si myslim ze iptables jsou k tomuto nejlepsi volba, alespon ve
vetsine pripadu.

Tomas