HP Omnibook xe4500s & Sorcerer Linux 20020517 & klavesnica

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Pondělí Září 30 17:15:49 CEST 2002

Ahojte. Mam novy notebook a chcel som nan nainstalovat Sorcerer Linux ale narazil som na problem:
Po nastartovani instalacneho CD nereaguje klavesnica (ani externa PS2). Kernel vypise nieco taketo:

initialize_kbd: Keyboard failed self test
keyboard: Timeout - AT keyboard not present?(ed)

Stretli ste sa s niecim takym ? Ako na to? V mandrake klavesnica slape ... Nepomaha ani kernel parameter "kbd-reset".

--
Megac