SW pro VPN mezi Windows a Linuxem

Tomas Griger/GEMMA Systems spol. s r.o. tgriger na gemma.cz
Úterý Duben 1 07:48:29 CEST 2003

Neviem preco tvrdite ze PPTP vyzaduje Win2000 server. Ja som uz vcera (
myslim ) posielal link na stranku kde su uz hotove rpm pre RH 7.3 ( funguje
aj RH8 ) a je tam jadro uz s podporou mppe a dalsie potrebne programy pptpd
a ppp-mppe. Nic viac nepotrebujete. Po nainstalovani a zadani uzivatelov do
chap-secrets a upraveni options.pptpd je VPN pripravena. Pripajaju sa mi
klienti s WinXP,2000 a aj Win98. Samozrejme nic Vam nebrani si jadro
opecovat si aj sam, ale predpokladam ze tato cesta je najjednoduchsia. Mne
uz takyto server bezi asi 3 - 4 mesiace bez najmensieho problemu. Co sa
tyka popisu samotneho pptpd tak to najdete na
http://opensource.lineo.com/poptop/pptp.html

                                                            Tomas Griger

Tomáš Griger
Technická skupina