Problem s nastavenim casu ...

skalsky na oksystem.cz skalsky na oksystem.cz
Úterý Duben 1 11:10:19 CEST 2003

Ahojky lidi,
	Priznam, jsem zacatecnik v uzivani linuxu, tak to berte trosku s
rezervou.
	System: RH 8.0, GNOME

	Mam dva uzivatele: root a user2. Na user2 jsem chtel prenastavit
cas, ale chtelo to po mne heslo pro ROOTa. Zadal jsem a zmenil jsem cas.
Bohuzel onen zmeneny cas se zumenil pouze pro toho uzivatele root, nikoli
pro user2 :(

	Jako pokus jsem zkusil pouzit KDE a po prihlaseni user2 tam byl
spravny cas stejne jako na root. Bohuzel jakmile pouziju zase GNOME, cas je
opet nastaven spatny :(

	Bohuzel vzhledem k dalsim uzivatelum, kteri budou komp pouzivat, je
nutno zachovat GNOME prostredi. (i kdyz jsou skoro stejne ...)

	Netusite nekdo, jak docilit, aby i na user2 byl spravny cas ?

Milan