xine a vypalene dvd

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 1 08:17:34 CEST 2003

Dne po 31. březen 2003 21:27 jste napsal(a):

> -r--r--r-- u všech VOBů
>
> Přesto mě do /mnt/dvd nepustí ani konqueror ani MC.U /mnt/dvd taky
> r--r--r--

A adresáře mají r-xr-xr-x ???
Čili adresář /mnt práva musí mít r-xr-xr-x , adresář /mnt/dvd musí mít
r-xr-xr-x

Prostě adresáře musí mít r-xr-xr-x a soubory r--r--r--

Jinak další problém může být pokud je v názvu používaná čeština, mezery atd
nějaký program je to OK a jiný si vyláme zuby ověřeno. :-)

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |