2RE: Problem s nastavenim casu ...

Úterý Duben 1 13:27:09 CEST 2003

On Tue, Apr 01, 2003 at 01:15:14PM +0200, skalsky na oksystem.cz wrote:
> 	V KDE se cas a datum zobrazuje stejne jak v terminalu, tak i na
> liste (oboje spravne).
> Je to zajimave, ale v terminalu mi vypise jako aktualni cas a datum ten
> spravny (GNOME), ale na liste se objevi ten spatny (cca o 2 hodiny zpet).
> (podotykam, ze jen u uzivatele user2, nikoli u root - tamje vse OK)

Nepoznam GNOME a jeho listu, ale skusil by som pohladat, ci sa tam
niekde neda zmenit casova zona. Mozno zobrazuje GMT(UTC), alebo vsade
inde je zobrazovane UTC a GNOME zobrazuje CEST (Central European Summer
Time).

prikaz 'date' povie pre aku zonu zobrazil aktualne datun a cas.

~$ date
Ut apr  1 13:26:28 CEST 2003
~$ date -u
Ut apr  1 11:26:29 UTC 2003