Active ftp skrz firewall

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Duben 1 14:37:32 CEST 2003

On Út, 2003-04-01 at 14:01, Michal Kubecek wrote:

> Ne, pokud je použit connection tracking s podporou FTP, není potřeba
> nic takového povolovat, naopak, je to nežádoucí. Stačí povolit RELATED
> pakety.
>
>                                                         Michal Kubeček
Zajimava teorie :-),

ale dokud jsem to povolene nemel, tak mi to aktivni ftp nechodilo
ikdyz mam zavedene moduly:
# lsmod
Module                  Size  Used by    Not tainted
ip_nat_ftp              3968   0  (unused)
ip_conntrack_ftp        4608   0  (unused)
ipt_MASQUERADE          2176   2  (autoclean)

i povolene iptables: (vypis je znacne zkraceny)
# iptables -L
Chain INPUT (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination
ACCEPT     all  --  anywhere             anywhere           state
RELATED,ESTABLISHED

Chain FORWARD (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination
ACCEPT     all  --  anywhere             anywhere           state
RELATED,ESTABLISHED

Pritom mam dojem ze mi to puvodne fungovalo, ale zrejme po prechodu na
nove jadro nebo po zmene nastaveni iptables to nejak prestalo.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.