Active ftp skrz firewall

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 1 15:16:16 CEST 2003

	Tomuto naprosto rozumim, ale proc bych mel otevirat cely spektrum a
ne jen potrebny port, ktery si zjisti ten modul, resp. - ja myslel, ze
stavovy FW s moduly pro protokoly vyssich vrstev je natolik inteligentni, ze
mu modul muze rici roto je zrovna related...

	Priznam se, ze (aniz bych to zkoumal ve 2.4 jadrech =>
iptables/netfilters) pak nechapu, proc jsem casto cetl: "kernel 2.4. a
stavovy filter konecne s definitivni platnosti vyresil problem protokolu
FTP" - mne to prijde otevreny a 'dynamicky' stejny jako v 2.2. navic kdyz ve
FTP serveru jsem schopen rici cisla portu pridelovana pro pasivni rezim,
muzu mit ten rozsah mensi nez 1024-65535...